פרסם מודעה חדשה ?

להעלות

לשאול

לקבוצה

להסיר
ציין סיבה
  • רק לחצתי קרוס אדום
  • פרטי הקשר לא תקינים
  • מודעה לא אקטואליט
  • המודעה היא מוסעת ספאם
  • מתנגד לחוק הפעיל
  • מודעה ישנה
  • סיבה אחרת
שם שולח:
רואר אלקטרוני:
טלפון ליצירת קשר:
הוגעה:לגבי מודעה שלך #32699 "מורה לסקסופון":
שינוי אחרון: 06.02.2024. תאריך ההודעה: 26.04.2015.

מורה לסקסופון

מרכז ישראל, עיר: תל אביב יפו
מוזיקאי צעיר (27) עובד בתעשייה כמלחין , מעבד ומוביל הרכבים.
בוגר רימון , במסלול לביצוע גאז.
ניסיון 5 שנים בבתי ספר למוזיקה עם אינספור תלמידים.
כרגע מורה רק בבית ספר המוערך "ארטיק" ביהוד
ומעביר שיעורים פרטים בביתי ביפו.
תוכן השיעורים מורכב מלימוד טכניקת נגינה, תיאוריית המוזיקה, פיתוח שמיעה ויצירתיות מוזיקלית.
אני מתאים את השיעור לכל תלמיד ותלמיד מבחינת יכולת, מוטיבציה , כשרון , וחיזוק מקומות חלשים כך שהשיעור יכול להתאים לכל אחד בכל זמן. כל מה שצריך זה לרצות =)
פרטי הקשר:
Dvir
מודעות דומות:
שיעורי קלאסיקה ווקאלית ופופ ווקאלי שיעורי קלאסיקה ווקאלית ופופ ווקאלי זמרת אופרה, אולגה סנדרסקיה, מגבשת תלמידים לכיתתה. שיעורים פרטיים לחובבנים ולמקצוענים כאחד, הכוללים: פיתוח קול, עיצוב קול וסגנון מוזיקלי, בחירת רפרטואר, הגייתן של השפות הבאות: רוסית, אנגלית ואיטלקית. הכנה לאודישנים. שיערים פרטיים בסקסופון וחליל שיערים פרטיים בסקסופון וחליל מורה מוסיקה מקצועי נותנ שיעורים פרטיים בסקסופון. מלמד ילדים ומבוגרים, שיעורים מתאימים גם למתחילים וגם לממשיכים סולמות ואלתור ג'אז / לטיני / בלוז / פופ ניסיון בינלאומי מורה לפיתוח קול מורה לפיתוח קול אנטון אלכסייב, סולן האופרה הישראלית.

בואו ללמוד אצל המקצוען של התחום הווקאלי
שיודע הכל על הקול!

- תרגילי נשימה נכונה
- הפקת קול ללא לחץ, עבודה על רגיסטרים
- שיפור דיקצייה (עברית, אנגלית, רוסית, איטלקית, גרמנית, צרפתית)
- הרחבת מנעד קולי
- הגשה והופעה
- הכנה לאודישנים
שיעורים איכותים בשפה רוסים שיעורים איכותים בשפה רוסים שיעורים איכותים בשפה רוסים הוראת שפה רוסית מקצועית. בכל רמה. בכל קבוצות הגיל - שפה רוסית כשפה האם; - שפה רוסית כשפה זרה; - שפה רוסית דבורי; - קריאה; - כתיבה; - טכניקה מצוינת בקצב מואץ אוצר מילים. ניסיון רב של הוראה מקצועית אולגה עבודה עבודה ללמד את השפה הרוסית ברמות שונות. ילדים של הורים המעוניינים בשימור הרוסי. אנגלית לעסקים אנגלית בכל הרמות. פונטיקה- או איך לעצור מפחד לפתוח את הפה שלי "באנגלית" מורה לגיטרה מקצועי מורה לגיטרה מקצועי מורה לגיטרה מקצועי - שיעורי גיטרה בחולון - חשמלית, אקוסטית, קלאסית - בנוסף כל תלמיד מקבל רקע בפסנתר, גיטרה-בס ותופים ! Alex Music Holon מתמטיקה, בי''ס, כל הרמות מתמטיקה, בי''ס, כל הרמות בואו נשתדל ביחד להפוך את הבעיה המטרידה הזאת לדבר מעניין ומרתק! השיעורים מתקיימים אצלכם בבית (אם אתם בירושלים או בתל אביב), אצלי בבית (מעלה אדומים) או בסקייפ. המחיר מ-80 ש''ח. מורה מוסמך לאנגלית, ספרדית ופורטוגזית מורה מוסמך לאנגלית, ספרדית ופורטוגזית מורה מוסמך של המכון למוסקבה לשפות זרות בעל ניסיון רב מעביר שיעורים באנגלית, ספרדית ופורטוגזית לסטודנטים בכל גיל ולכל מטרה.במשך זמן רב התגורר בחו"ל בארצות השפות הנלמדות, שם התקשר אך ורק עם דוברי שפת אם, ולמד צורות זרות ושיטות הוראה. אכין אותך לרמת השפה הנדרשת לכל מטרה, הן סטודנט והן מבוגר. רמת השליטה בשפה קרובה לדובר האם. אני אחראי לתוצאה. שיעורי פיזיקה, מתמטיקהת מדעים שיעורי פיזיקה, מתמטיקהת מדעים שיעורי פיזיקה ומתמטיקה לתלמידים וסטודנטים. הכנה לבגרות. גישה פרטנית לתלמידץ הנחת מחיר השיעור 20% בהזמנת 5 שעות בשבוע. המורה מקבל בבת ים וגם מגיע לבית התלמיד בערי המרכז. שיעורים פרטיים בכל תחומי הכימיה שיעורים פרטיים בכל תחומי הכימיה מורה מנוסה בעל תואר שני וניסיון רב בהוראה
לכל הגילאים ובכל הרמות,
מעביר שיעורים פרטיים בכל תחומי הכימיה
בעברית, רוסית ואנגלית



מורה לצרפתית, אנגלית ורוסית. מורה לצרפתית, אנגלית ורוסית. מורה לצרפתית, אנגלית ורוסית. בוגרת הפקולטה לפילולוגיה של האוניברסיטה במוסקבה (שנת סיום 2014); שלוש שנות ניסיון כמורה (לימוד שפה למתחילים, סיוע לתלמידים ולסטודנטים, שפה מדוברת, וכו '..). אני אשקול כל הצעה! תתקשרו אלי בכל עת. רחובות, ראשון לציון והסביבה. אני מלמדת גם יוונית ואיטלקית. מריה 0548875040 אני 'וליה מסקוב אופנת חייט . עושה בגדים תיקים עשויים עור.
ניסיון של 12 שנים. נותנת שיעורי תפירה.
שיעורי מתמטיקה שיעורי מתמטיקה אני בוגר האוניברסיטה הממלכתית של בלארוס בשנת 1988, מתמטיקאי. אני מורה מתחיל. אני מעביר שיעורי מתמטיקה לתלמידי כיתות י'-יב'. אני עוזר בשיעורי בית, במידת הצורך, אני מסביר (בעברית או רוסית) את החומר התיאורטי. שיעורים בקבוצות. 2 שיעורים של 45 דקות. בשבוע, כלומר 8 שיעורים בחודש. המחיר 50 ש"ח לשיעור, כלומר 400 ש"ח לחודש. ;